Czy powinienem sam organizować wysyłkę uszkodzonej części do Centrum Napraw?

NIE! Zorganizujemy bezpłatny odbiór części w ustalonym wspólnie terminie. Należy jedynie odpowiednio spakować przesyłkę, aby bezpiecznie dotarła do centrum napraw. Przesyłki są ubezpieczone. Współpracujemy z największymi firmami kurierskimi jak również z dedykowaną spedycją. Bezpłatny odbiór dotyczy również dużych przesyłek paletowych.

Jak prawidłowo spakować część?

Część powinna być spakowana w sposób zapewniający bezpieczny transport to znaczy w pudełko kartonowe wraz z wypełnieniem.

W przypadku większych i cięższych części (powyżej 30 kg.) najlepiej użyć palety. Koszt transportu pozostaje po stronie Centrum Napraw niezależnie od wymiarów i wagi przesyłki.

Czy będę znał kondycję części i zakres naprawy przed podjęciem decyzji?
TAK! Po wykonaniu inspekcji przedstawiamy raport laboratoryjny z wynikami testów, który jednoznacznie określi kondycję części oraz wskaże uszkodzone elementy.
Zależy nam na tym aby nasi klienci mieli pełną wiedzę przed podjęciem decyzji o naprawie.
Czy ponoszę opłatę za inspekcję w przypadku niezaakceptowania oferty na naprawę?

NIE! W przypadku braku akceptacji oferty, całkowity koszt przesyłek w dwie strony oraz koszt inspekcji pokrywają NAPRAWYFANUC.PL

Czy po naprawie powinienem przeprowadzać dodatkowe testy w swojej firmie?

NIE! Naprawione części posiadają wszystkie cechy części fabrycznie nowej. Szeroki zakres testów funkcyjnych i obciążeniowych wykonywanych po naprawie gwarantuje 100% jakość usługi bez konieczności weryfikacji poprawności ich działania na własnej maszynie.

Co w przypadku gdy okaże się że moja część nie nadaje się do naprawy, lub jej naprawa będzie nieopłacalna?
Zasugerujemy zakup nowej części na bardzo preferencyjnych warunkach. Zawsze staramy się szukać dodatkowych rozwiązań, jeżeli te standardowe nie znajdują zastosowania.
Co oznacza pełna 12 miesięczna gwarancja?
Każda część po naprawie otrzymuje 12 miesięczną gwarancję. Gwarancja ta dotyczy całego modułu (np. Falownik, PCB). W przypadku serwomotorów gwarancja może być pełna lub częściowa, co określone jest w ofercie przed wykonaniem naprawy.