Czy powinienem sam organizować wysyłkę uszkodzonej części do Centrum Napraw?
NIE! Zorganizujemy bezpłatny odbiór części w ustalonym wspólnie terminie. Należy jedynie odpowiednio spakować przesyłkę, aby bezpiecznie dotarła do centrum napraw. Przesyłki są ubezpieczone. Współpracujemy z największymi firmami kurierskimi jak również z dedykowaną spedycją. Bezpłatny odbiór dotyczy również dużych przesyłek paletowych.
Jak prawidłowo spakować część?
Część powinna być spakowana w sposób zapewniający bezpieczny transport to znaczy w pudełko kartonowe wraz z wypełnieniem.
W przypadku większych i cięższych części (powyżej 30 kg.) najlepiej użyć palety. Koszt transportu pozostaje po stronie Centrum Napraw niezależnie od wymiarów i wagi przesyłki.
Czy będę znał kondycję części i zakres naprawy przed podjęciem decyzji?
Zależy nam na tym aby nasi klienci mieli pełną wiedzę przed podjęciem decyzji o naprawie.
Czy ponoszę opłatę za inspekcję w przypadku niezaakceptowania oferty na naprawę?
NIE! W przypadku braku akceptacji oferty, całkowity koszt przesyłek w dwie strony oraz koszt inspekcji pokrywają NAPRAWYFANUC.PL
Czy po naprawie powinienem przeprowadzać dodatkowe testy w swojej firmie?
NIE! Naprawione części posiadają wszystkie cechy części fabrycznie nowej. Szeroki zakres testów funkcyjnych i obciążeniowych wykonywanych po naprawie gwarantuje 100% jakość usługi bez konieczności weryfikacji poprawności ich działania na własnej maszynie.