Zgłoszenie awarii
Zgłoszenie awarii
ETAP BEZPŁATNY
Zgłoszenie telefoniczne
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza zgłoszeniowego lub telefonicznie.
Zgłoszenie e-mailowe
Napisz do nas na adres
Skontaktujemy się z Tobą!
Analiza zgłoszenia
Twoje zgłoszenie zostanie przeanalizowane przez nasz Dział Techniczny. Poinformujemy Cię o dalszych krokach.
DIAGNOSTYKA CZĘŚCI
ETAP BEZPŁATNY
DIAGNOSTYKA CZĘŚCI
Bezpłatny odbiór
Po ustaleniu dogodnego terminu wyślemy kuriera, który bezpłatnie odbierze Twoją część.
Bezpłatna inspekcja
Po otrzymaniu części poddamy ją gruntownej inspekcji i zlokalizujemy uszkodzenie.
Raport i oferta naprawy
Na podstawie wyniku inspekcji przedstawimy raport oraz ofertę na naprawę.
DECYZJA KLIENTA
DECYZJA KLIENTA
ETAP BEZPŁATNY
Po otrzymaniu raportu z inspekcji oraz oferty cenowej masz już komplet informacji niezbędnych do podjęcia decyzji o zleceniu nam usługi naprawy.
Po otrzymaniu raportu z inspekcji oraz oferty cenowej masz już komplet informacji niezbędnych do podjęcia decyzji o zleceniu nam usługi naprawy.
naprawa
NAPRAWA
Naprawa części
Po akceptacji oferty przystąpimy do naprawy uszkodzonej części.
Testy obciążeniowe
Po wykonaniu naprawy poddamy część rygorystycznym testom funkcyjnym oraz obciążeniowym.
Wysyłka części
Po zakończeniu testów wyślemy część kurierem pod wskazany adres i wystawimy fakturę za wykonaną usługę.
Rezygnacja z naprawy
Rezygnacja z naprawy
ETAP BEZPŁATNY
Bezpłatny zwrot części
Jeśli nie zdecydujesz się na naprawę odeślemy część na wskazany adres. Nie naliczymy kosztów za diagnostykę i przesyłkę.
Bezpłatny zwrot części
Jeśli nie zdecydujesz się na naprawę odeślemy część na wskazany adres. Nie naliczymy kosztów za diagnostykę i przesyłkę.