Naprawy krok po kroku

Zgłoszenie awarii

Zgłoszenie awarii

ETAP BEZPŁATNY

Zgłoszenie telefoniczne

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza zgłoszeniowego lub telefonicznie.

Zgłoszenie e-mailowe

Napisz do nas na adres

Skontaktujemy się z Tobą!

Analiza zgłoszenia

Twoje zgłoszenie zostanie przeanalizowane przez nasz Dział Techniczny. Poinformujemy Cię o dalszych krokach.

DIAGNOSTYKA CZĘŚCI

ETAP BEZPŁATNY

DIAGNOSTYKA CZĘŚCI

Bezpłatny odbiór

Po ustaleniu dogodnego terminu wyślemy kuriera, który bezpłatnie odbierze Twoją część.

Bezpłatna inspekcja

Po otrzymaniu części poddamy ją gruntownej inspekcji i zlokalizujemy uszkodzenie.

Raport i oferta naprawy

Na podstawie wyniku inspekcji przedstawimy raport oraz ofertę na naprawę.

DECYZJA KLIENTA

DECYZJA KLIENTA

ETAP BEZPŁATNY

Po otrzymaniu raportu z inspekcji oraz oferty cenowej masz już komplet informacji niezbędnych do podjęcia decyzji o zleceniu nam usługi naprawy.

Po otrzymaniu raportu z inspekcji oraz oferty cenowej masz już komplet informacji niezbędnych do podjęcia decyzji o zleceniu nam usługi naprawy.

naprawa

NAPRAWA

Naprawa części

Po akceptacji oferty przystąpimy do naprawy uszkodzonej części.

Testy obciążeniowe

Po wykonaniu naprawy poddamy część rygorystycznym testom funkcyjnym oraz obciążeniowym.

Wysyłka części

Po zakończeniu testów wyślemy część kurierem pod wskazany adres i wystawimy fakturę za wykonaną usługę.

Rezygnacja z naprawy

Rezygnacja z naprawy

ETAP BEZPŁATNY

Bezpłatny zwrot części

Jeśli nie zdecydujesz się na naprawę odeślemy część na wskazany adres. Nie naliczymy kosztów za diagnostykę i przesyłkę.

 

Bezpłatny zwrot części

Jeśli nie zdecydujesz się na naprawę odeślemy część na wskazany adres. Nie naliczymy kosztów za diagnostykę i przesyłkę.