Dodatkowe obciążenia finansowe w przypadku naprawy części i serwisu, są nam całkowicie zbędne. Ile razy myśleliście w ten sposób? Przed skorzystaniem z serwisu części, warto wiedzieć o ewentualnych kosztach samej naprawy, ale także tych dodatkowych. Jak robimy to w Centrum Napraw PowerHub?
Oto szybkie i transparentne, tak samo jak sama naprawa, wyjaśnienie procesu funkcjonującego w naszym serwisie.
Naprawy części są u nas transparentne
Nie ma nic gorszego niż niedopowiedzenia. Proces naprawy powinien być krystalicznie przejrzysty i zrozumiały dla klienta.
Na czym polega?
Na każdym etapie naprawy części firmy FANUC klient jest informowany o postępach.
Dzięki temu wie, jakie i kiedy koszty będzie musiał ponieść. W praktyce wygląda to tak, że zarówno zgłoszenie awarii, diagnostyka części, a także zwrot części to etapy bezpłatne.
Klient płaci jedynie za naprawę, po – co ważne – wcześniejszej jej akceptacji. Sama naprawa to dla serwisu PowerHub jednak początek. Wykonywane są między innymi testy obciążeniowe, które pokazują sprawność elementu. Oznacza to, że nie musisz na własną rękę przeprowadzać sprawdzenia ich we własnej maszynie, gdyż nasz serwis gwarantuje 100 procent pewności.
A co, jeśli nie zdecydujesz się na naprawę, czy też regenerację części?
Nastąpi całkowicie bezpłatny jej zwrot na wskazany przez Ciebie adres. Nie zostaną naliczone żadne dodatkowe koszty – ani za transport, ani za diagnostykę – jeśli naprawa okaże się zbyt droga.
Czy wiesz, że…?
Korzystając z serwisu części FANUC, płacisz jedynie za naprawę? Diagnostyka i transport są darmowe i pokrywamy je my.
Negatywne wyniki diagnostyki części – co wtedy?
Istotnym pytaniem jest także to, co w przypadku, gdy przesłana do Centrum PowerHub cześć okaże się niezdatna do naprawy, a tym samym do dalszego użytkowania. W takim wypadku, nie ponosisz oczywiście żadnych kosztów. To jednak nie wszystko, bo sugerujemy zakup oryginalnych i nowych części na dogodnych warunkach. Dla nas, tak jak i dla Ciebie, ważnym jest, aby przestój maszyn był jak najkrótszy. Czas, to przecież pieniądz.
Po szczegóły dotyczące napraw części FANUC, zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami w dziale technicznym pod adresem mail biuro@naprawyfanuc.pl lub numerem telefonu +48 665 439 496